The Daily Herald

The Daily Herald


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

V prosinci 1910 byli londýnští tiskaři zablokováni jako odplata za jejich poptávku po dobu 48 hodin týdně. Ve snaze sdělit svou stránku příběhu vytvořili stávkový list nazvaný Svět. Will Dyson, socialista z Austrálie, začal přispívat karikaturami na stávkový list. Následující měsíc byl svět přejmenován na Daily Herald. První vydání 13 000 výtisků bylo vyprodáno. Během několika příštích týdnů prodeje stále rostly.

Rowland Kenney byl jedním z těch, kteří v tomto období pracovali pro noviny: „Ta jedna místnost byla redakční oddělení. Obsahovala buď dva nebo tři stoly, dvě židle a telefon na podlaze v jednom rohu a denní noviny. ani kousek kopírovacího papíru nebo tužky, modré nebo jiné; nic. Takže na můj návrh Seed vyklouzl a koupil si balíček čmáranic a dalšího materiálu. Potom jsme začali diskutovat o naší zpravodajské službě! "

Když v dubnu stávka skončila, tiskaři přestali vydávat své noviny. Stávkující tiskaři však ukázali, že existuje trh pro levicové noviny a několik vůdců dělnického hnutí, včetně George Lansburyho a Bena Tilletta, se spojilo a shromáždilo potřebné finanční prostředky. George Bernard Shaw daroval 300 £ na věc. Francis Meynell byl přiveden jako obchodní manažer novin. Ken Coates zdůraznil: „Začalo to ... jako kooperativní labouristický deník, spolehlivě neoficiální a vzpurný, opravdový pekelník“.

Daily Herald se znovu objevil 15. dubna 1912 a Will Dyson byl přijat jako karikaturista novin. Jeho redaktor Charles Lapworth mu dal celou stránku a naprostou svobodu, jak ji vyplnit. Dysonovy karikatury vytvořily senzaci. Byl kritizován jedním kritikem jako nejlepší karikaturista viděný v Británii od Jamese Gillraye. Někdy byli tak mocní, že se redaktor rozhodl nechat to převzít celou titulní stránku. Během několika týdnů dosáhly prodeje Daily Herald 230 000 denně.

Martin Walker, tvrdí v Daily Sketches: A Cartoon History of Twentieth Century Britain (1978), že když se Hearst Press pokusil nalákat Dysona pryč, byl vytvořen speciální fond, který mu umožnil novinám zaplatit 20 liber týdně. „jeden z nejnervóznějších a nejzuřivějších karikaturistů, který kdy nakreslil čáru.“

Mezi spisovatele, kteří v tomto období přispěli do Daily Herald, patřili Henry Brailsford, George Lansbury, William Mellor, Evelyn Sharp, Norman Angell, Gerald Gould, William Norman Ewer, George Douglas Cole, John Scurr, Morgan Phillips Price, Hannen Swaffer, Vernon Bartlett, Havelock Ellis, Henry Nevinson, GK Chesterton a Hillaire Belloc. Hlavním zdrojem finančních prostředků pro noviny byla hraběnka Muriel de la Warr. Podle Lansburyové „vždy byla jednou z prvních a nejštědřejších našich přátel; bez její pomoci nikdy nedošlo k překonání krize“.

Dalším investorem byl Henry Devenish Harben, vnuk Henryho Harbena, předsedy Prudential Insurance Company. Harben opustil liberální stranu poté, co Herbert Asquith a jeho vláda odmítli zavést legislativu, která by dala ženám hlas. 14. února 1913 Harben napsal Emmeline Pankhurstové o jeho finanční podpoře novin: „Byla by katastrofa, kdyby bylo dovoleno zemřít jedinému deníku, který zuřivě prosazoval bojovnost v ženských i dělnických hnutích, a byl jsem v práci až do jedenácté v noci, abych to inzeroval. " Sylvia Pankhurst tvrdí, že tyto peníze byly použity na pořízení Victoria House Printing Press.

The Daily Herald byl jediný celostátní deník, který plně podporoval akce žen bojujících o hlas. Noviny většinu dní poskytovaly celou stránku zprávám a pohledům na toto téma. Will Dyson měl z tohoto problému velmi silný pocit a vytvořil sérii karikatur útočících na to, jak vláda zachází se sufražetkami.

Zatímco noviny obvykle odsuzovaly útočníky, Daily Herald vybízel dělníky, aby podnikli průmyslové kroky. Evelyn Sharpová vzpomínala, že „Byly to časy, kdy se zdálo, že univerzální revoluce je bezprostřednější, než dokázaly následující události v této zemi“. Jak poznamenal jeden kritik, karikatury Willa Dysona „obsahovaly odvážně nakreslené postavy představující jasné symboly vznešených, křivdivých dělnických veršů brutálních, zlých zaměstnavatelů“. Někteří labourističtí politici věřili, že Dyson zašel s některými svými karikaturami příliš daleko.

Socialista a křesťan George Lansbury si stěžoval, když Dyson vykreslil kapitalistu jako ďábla. Ostatní měli obavy, když jeho kresby začaly útočit na Labouristickou stranu, protože nebyla dost radikální. Ramsay MacDonald, vůdce strany, byl zvláštním terčem Dysonova opovržení. Na společné konferenci v říjnu 1912 se TUC a labouristická strana rozhodly podpořit další noviny The Daily Citizen.

V roce 1913 se George Lansbury začal zajímat o to, jak noviny zacházejí s jednotlivci. Lansbury řekl Charlesovi Lapworthovi, redaktorovi deníku: „Nenávist k podmínkám všemi prostředky, ale ne k osobám“. Když odmítl změnit svůj přístup, Lapworth byl vyhozen.

Počátkem roku 1914 dosahoval Daily Herald prodeje 150 000 kopií denně. Vypuknutí první světové války mělo za následek propad tržeb. Nálada britské veřejnosti se změnila a oni nyní dali přednost militaristickým názorům ostatních novin před protiválečným postojem Daily Herald. Několik jejich spisovatelů, včetně Williama Mellora a G. D. H. Coleho, bylo uvězněno jako odpůrci svědomí. Deník také trpěl ztrátou Willa Dysona, který se připojil k australské armádě. Aby noviny přežily, musely být během války vydávány spíše týdně než denně.

William Norman Ewer byl poslán na pokrytí ruské revoluce. Jeho zprávy zahrnovaly rozhovor s Leonem Trockým. The Daily Herald uspořádal schůzku dne 31. března 1918, kde přivítal revoluci. Ruská revoluce. Podle Stanley Harrisona, autora Chudí pánští strážci (1974): „Bylo to první ze série obrovských setkání v Albert Hall, které přivítaly revoluci a obecně požadovaly, aby všechny vlády následovaly při obnově svobody ruský příklad. Každé místo obsadilo dvanáct tisíc lidí a pět tisíc bylo otočeno pryč."

William Mellor a G. Cole se stali důležitými postavami novin. Přítelkyně Margaret Postgateová prohlásila, že vytvořili „téměř dokonalé pamfletistické partnerství“ s Mellorovým „větším přirozeným chápáním mysli pracujícího člověka ... a darem pro přímou výmluvnost“. William Norman Ewer později napsal, že ke konci první světové války byl Daily Herald „téměř národní institucí, politickou silou ... jeho oběh byl nyní blíže čtvrt milionu“.

V květnu 1919 noviny publikovaly tajné pokyny válečné kanceláře pro velící důstojníky a požadovaly po nich, aby zjistili, zda jejich muži pomohou při prolomení stávek a budou připraveni být vysláni „do zámoří, zejména do Ruska“. Vláda pohrozila trestním stíháním, ale následující měsíc Winston Churchill přiznal, že dokument je pravý. Rovněž učinil veřejné prohlášení, že vojáci nebudou využíváni k lámání stávek.

The Daily Herald také bojoval proti britské intervenci v ruské občanské válce. Odborový kongres rozhodl, že budou přijata veškerá nezbytná opatření, včetně generální stávky, aby se zabránilo válce. David Lloyd George a jeho vláda ustoupili, ale tvrdili, že George Lansbury platil bolševici. Lansbury najednou zveřejnil kompletní seznam osob a organizací, které novinám poskytly peníze. Údaje z auditovaného nákladu 329 869 přesvědčily vládu, že Daily Herald má podporu veřejnosti, a stáhla své nároky.

Vedoucí představitel labouristické strany Philip Snowden nebyl přesvědčen, že by Daily Herald byl úspěšný: „Pracovní noviny jsou v nevýhodě z hlediska vytváření oběhu tím, že se cítí povinni udržovat vyšší morálku standard, než jaký dodržují běžné noviny. Ředitelé labouristických novin to považují za nekonzistentní s jejich zásadami, které dávají vyniknout senzačním zprávám ... mají své poslání plnit. Mají kázat evangelium. Noviny pro ně znamenají především médium pro propagaci jejich myšlenek. Běžné noviny jsou vedeny zcela odlišnými liniemi. Je to především komerční podnik. Nemá žádné skrupule, které by mohly zasahovat do úspěchu jeho výzvy k populární podpoře. “

Ernest Bevin s tímto hodnocením nesouhlasil: „Můžeme si být jisti, že existuje tak rostoucí vědomí dělnické třídy, že velká klientela čeká na seriózní literaturu. Labourovský tisk musí být skutečným vzdělávacím faktorem, který provokuje k přemýšlení a podněcuje myšlenky. Navíc musí nebýt plný vrtochů knížat, mazacích schopností soudů a senzacechtivosti vytvářené ukázkou špinavých. Všechny tyto věci jsou jen procházející fáze a jsou produkty zlého systému, který je prohnilý na základně. “

V roce 1919 se Daily Herald stal prvním novinem, který přijímal reklamy na kliniky kontroly porodnosti. Manažer oběhu tvrdil, že příjem kolem 35 liber týdně byl vyvážen poškozením postavení papíru. Deník však byl i nadále jediným novinem, který tyto reklamy nosil dalších deset let.

Levicový postoj novin znamenal, že byli vystaveni bojkotu inzerentů. Dne 11. října 1920 bylo donuceno zvýšit svoji cenu na dvojnásobek, což je dvojnásobek ceny jakéhokoli denního papíru srovnatelné velikosti. Novinám se podařilo během výluky v roce 1921 zvýšit tržby na 40 000. Provozovala také národní sbírku, která přinesla 20 000 liber pro děti horníků.

V září 1922 odborový kongres převzal Daily Herald. George Lansbury odešel a zkušený novinář Hamilton Fyfe se stal redaktorem. Clifford Allen byl jmenován členem manažerského týmu. Podle Huwa Richardsa, autora Bloody Circus: The Daily Herald and the Left (1997), bude Allen mít na noviny zásadní vliv po zbytek dvacátých let minulého století. Fyfe přijal spisovatele jako Morgan Philips Price, Henry Nevinson a Evelyn Sharp, aby psali pro noviny.

Ve všeobecných volbách 1923 získala strana práce 191 křesel. Ačkoli konzervativci měli 258, Ramsay MacDonald souhlasil v čele menšinové vlády, a proto se stal prvním členem strany, který se stal předsedou vlády. MacDonald měl problém vytvořit kabinet s kolegy, kteří měli jen malou nebo žádnou administrativní zkušenost. Vzhledem k tomu, že MacDonald musel reagovat na podporu liberální strany, nebyl schopen získat žádnou socialistickou legislativu schválenou sněmovnou.

MacDonald byl zklamaný, že nedostal větší podporu od Daily Herald. Napsal redaktorovi Hamiltonovi Fyfeovi: „Moje hlavní námitka proti celému článku je, že od začátku do konce neukazuje nic jiného než neschopnost, a místo toho, aby byl skvělým stranickým orgánem, který nám dává ducha a povznáší, je to mizerný, protivný, úzký -smýšlející a malicherné propagandistické listy. “ Fyfe odpověděl: „Herald je orgán, nikoli vaší vlády, nikoli strany, ale dělnického hnutí. V tomto hnutí existuje mnoho názorových proudů.“

Během následujících čtyř let Daily Herald zvýšil svůj oběh. Denní tržby stouply z méně než 300 000 na více než 400 000 v prosinci 1923. Do roku 1925 se ustálil na přibližně 360 000. Ten rok však noviny ztratily 11 882 liber. V roce 1925 se Fyfe rozhodl zavést nové šílenství pro křížovky, ale řekl, že „křížová slova pominou. Budeme se jimi nudit a hledat nové vynálezy“.

Podle Huw Richards, autora knihy Bloody Circus: The Daily Herald and the Left (1997), Ramsay MacDonald napsal redaktorovi Hamiltonovi Fyfeovi, který ukazuje obavy z „komunistických sympatií“ Williama Normana Ewera. 17. září 1925 poslal Clifford Allen, který byl ve správní radě, poznámku s argumentem: „Měl by být (Ewer) okamžitě odstraněn.“ Fyfe odmítl vyhodit Ewera s tvrzením, že „byl nejlepším novinářem na novinách, mezi nejlepšími v Londýně a držel své názory mimo noviny“.

Daily Herald měl potíže s přilákáním reklamy. Podle poznámky zaslané redaktorovi 21. ledna 1926 za to mohl jeho postoj ke komerčnímu světu: „Byl bych rád, kdybyste mohli odradit redakční útoky na známé inzerenty ... jen ztížily náš úkol a Zajištění reklam pro Daily Herald, i v těch nejlepších časech, není zdaleka snadné ... Neexistuje dostatečný prostor pro redakční sílu soustředit se na kapitalismus a jeho doprovodná zla, aniž by bylo nutné odkazovat na jednotlivé inzerenty? “

Během generální stávky se zájem o noviny zvýšil. Dne 12. května 1926 noviny prodaly 713 000 výtisků. Po odvolání stávky však tržby klesly na 450 000. Hamilton Fyfe byl u některých členů odborového hnutí neoblíbený. Ernest Bevin napsal: „Redaktor nemá skutečnou spolupráci a důvěru zaměstnanců, a to není způsobeno nedostatkem spolupráce zaměstnanců, ale čistě temperamentní slabostí redaktora, je to ještě horší. tím, že jeho úsudek je nestabilní a nevyrovnaný, že nezná různé fáze pohybu, které vlastní několik členů štábu, a je příliš náchylný k osobnímu vlivu. “

Fyfe nebyl ochoten přijmout pokusy TUC kontrolovat obsah novin a odešel 31. srpna 1926 s výplatou 750 liber. Frederic Salusbury byl jmenován šéfredaktorem a novým redaktorem se stal William Mellor. Mellor, stejně jako většina čtenářů novin z dělnické třídy, se velmi zajímal o sport, a proto Daily Herald zvýšil pokrytí fotbalem a kriketem.

Mellor byl nalevo od Fyfe a to potěšilo některé zaměstnance. Jedna zpráva napsaná v roce 1926 říká: „Jeho široká, nezaujatá a velmi důkladná znalost hnutí mu umožňuje napravit chyby v politice a skutečnosti ... je to kvůli osobní náklonnosti personálu k němu, jeho novinářské schopnosti a znalostem. hnutí, že za takových podmínek stresu je schopen plnit tento nerovný úkol. V obdobích, kdy působil jako redaktor, vytvořil v kanceláři jinou atmosféru. “

Argumentuje Christopher Andrew Obrana říše: Autorizovaná historie MI5 (2009), že Nikolai Klishko založil v Londýně špionážní prsten vedený Williamem Normanem Ewerem. Podle Andrewa pracoval zahraniční korespondent Daily Herald s Johnem Henry Hayesem, poslancem za Liverpool Edge Hill (1923-1931). Podařilo se jim naverbovat tři členy speciální pobočky, inspektora Hubertuse van Ginhovena, seržanta Charlese Jane a Alberta Allena. Všichni tři muži byli zatčeni a Allen připustil, že: „Jakýkoli krok, který se Scotland Yard chystal provést proti komunistické straně nebo jakémukoli jejímu personálu, byl téměř vždy předem dobře znám Ewerovi, který ve skutečnosti varoval dotyčné osoby před navrhovanými aktivitami policie. . "

Tito tři muži byli propuštěni ze speciální pobočky, ale bylo rozhodnuto je z Ewer nestíhat. Guy Liddell, vyšší důstojník MI5, si do svého deníku napsal, že soud přinese vzpomínky na Zinovievův dopis. Vzhledem k tomu, že k zatýkání došlo před všeobecnými volbami v roce 1929, Liddell argumentoval „obecným přesvědčením je, že to bylo považováno za špatnou politiku, která měla show-down ... obecně se cítilo, že by se mělo zabránit dalšímu incidentu se Zinovievovým dopisem“.

V roce 1930 TUC prodal 51 % podíl novin Odhams Press. Mellor byl povýšen do správní rady Odhams a dostal vedoucí pozici a novým redaktorem se stal velšský bývalý horník Will Stevenson. William Norman Ewer tvrdil, že Stevenson byl „velmi milý, metodický člověk, metodický, ale ne inovátor“. Byly učiněny pokusy, aby se z něj stala mainstreamová publikace. To byl velký úspěch a v roce 1933 se Daily Herald stal nejprodávanějším deníkem na světě s certifikovaným čistým prodejem 2 miliony.

Od prvního vydání, 15. dubna 1912, do posledního, 14. září 1964, byl Herald výzvou k normám a předpokladům britského tisku. Rétorika celostátního tisku prohlašuje, že jde o průmysl charakterizovaný individualismem a rozmanitostí. V praxi, poháněný konkurenčními tlaky a strachem ze selhání, má tendenci ke konformitě a konvergenci, která je stále zranitelná vůči nejnovějšímu triku, šílenství nebo prostředkům podpory prodeje ze strachu ze ztráty pochodu na soupeře. Daily Herald byl jiný. Tam, kde ostatní noviny z Fleet Street měly v zásadě komerční motivaci, byl Herald zjevně politický. Ideologie Fleet Street byla kapitalistická, ale Herald zastával antikapitalismus. Další dokumenty byly vytvořeny a vlastněny bohatými majiteli - Herald byl nejprve vytvořením části dělnického hnutí a poté majetkem celého tohoto hnutí.

The Daily Herald rok nebo dva před válkou nikdy nevyšel úplně z první fáze své existence jako denní stávka. Když válka pokračovala, stal se z ní týdeník, do kterého jsme se zakousli. V roce 1919 se obnovil vzhled jako denní s takovým množstvím starého kousnutí, že se pomalu prosadilo. Většina příznivců práce má konzervativní vkus. Nelíbí se jim skutečné změny, jakkoli hlasitě mohou požadovat budoucí reformy. Byli zvyklí na určitý typ denního tisku; the Ohlašovat neodpovídal typu. Také zaútočilo na většinu vůdců, které byli labouristé naučeni ctít. Tito vůdci nenáviděli Lansburyho, zakladatele listu, který s obrovskou energií sbíral prostředky na jeho znovuzrození. Dělali víc, aby bránili, než aby tomu pomáhali.

Labour Newspin je v nevýhodě z hlediska vytváření oběhu tím, že se cítí pod povinností udržovat vyšší morální standard, než jaký dodržují běžné noviny. Ředitelé labouristických novin považují za neslučitelné s jejich zásadami, které by daly vyniknout senzačním zprávám ... [mají] své poslání plnit. Nemá žádné skrupule, které by mohly zasahovat do úspěchu jeho výzvy k populární podpoře.

Můžeme si být jisti, že roste vědomí dělnické třídy, že velká klientela čeká na seriózní literaturu. Všechny tyto věci jsou jen procházející fáze a jsou produkty zlého systému, který je prohnilý na základně.

Tou jednou místností bylo redakční oddělení.Potom jsme začali diskutovat o naší „zpravodajské službě!“

Včerejšek byl nejtěžší porážkou, která postihla Hnutí práce v paměti člověka. Nemá smysl snažit se to minimalizovat. Nemá cenu předstírat, že je jiný, než je. V tomto dokumentu jsme po celou dobu říkali, že pokud by organizovaní pracovníci stáli společně, vyhráli. Nestáli spolu a sklidili odměnu .... Potřebujeme novou mašinérii a nového ducha. Upřímně řečeno, v hodinu nouze selhalo staré zařízení.

Ze všech žen, kromě těch, které patří do mé rodiny a dělnických tříd, které jsem znal a pracoval s nimi, žádná nestojí v mé paměti a úctě výše než Muriel, hraběnka De La Warr. Nikdy jsem ji neslyšel promluvit, i když se musela zúčastnit stovek veřejných schůzí a mnoha soukromých setkání výborů.

Znovu a znovu zachraňovala ona a její přátelé Daily Herald od smrti za starých časů, kdy byla nezávislá, a často to byl její příklad a její práce, která pomohla sufragistkám udržet se v nejtemnějších dobách porážky.

Její láska k lidským právům a povinnostem ji do značné míry držela mimo společnost. Dny trávila téměř tajně konáním dobra. Mnoho, mnoho lidí jako já jí dluží velký vděk za neustálou pomoc, kterou poskytovala příčinám, ve kterých jsme pracovali.

Zjistil jsem, že náklady na údržbu farem spolkly celé nájemné a další. Inflace nákladů a cen způsobila, že deficity na pozemcích byly nevyhnutelné. Nakonec jsem se rozhodl prodat polovinu farem na panství Tibberton a peníze použít na údržbu a zlepšení zbývajících farem a na stavbu domů. Mezitím jsem dal značnou částku, která se nahromadila jako dividendy z obchodu se dřevem, společnosti Daily Herald. George Lansbury pak potřeboval pomoc při stavbě papíru a jako papír levice měl těžký boj o nápravu v zemi, kde byl komercionalizován novinový průmysl. Dal jsem tedy svému bratrovi plnou moc, aby George Lansburymu zaplatil 15 000 liber na pomoc Daily Herald.

Byl bych rád, kdybyste mohli odradit redakční útoky na známé inzerenty ... Neexistuje dostatečný prostor pro redakční sílu soustředit se na kapitalismus a jeho doprovodná zla, aniž by bylo nutné odkazovat na jednotlivé inzerenty?

Moje hlavní námitka proti celému novinu je, že od začátku do konce neukazuje nic jiného než neschopnost, a místo toho, aby byl velkým stranickým orgánem, který nám dává ducha a povznáší, je to mizerná, protivná, úzkoprsá a úzkoprsá propaganda.

Herald byl po dlouhou dobu zlomyslným vlivem ve straně ... Nic nepřispělo k naší porážce více než politika Heralda a způsob, jakým řešil náš případ ... Pokud bych to nepovažoval za povinnost, neměl bych více přemýšlet o přihlášení k odběru Heraldu než já na Morning Post.

Posel není orgánem vaší vlády, nikoli strany, ale dělnického hnutí. V tom Hnutí existuje mnoho názorových proudů ... bylo by pošetilé snažit se, aby politika Heralda zapadala do všech těchto názorových proudů, ale je velmi důležité, aby žádná sekce necítila zášť z toho, že jí to není dovoleno. vyjádřit své názory ve vlastních novinách ...

Pokud bych jakékoli jejich části řekl „nezveřejňuji vaše názory, protože by to bylo pro premiéra nepříjemné“, byl by dobrý důvod k tomu, abych uvedl, že momentální zájem ministerstva stanovuji nad trvalý zájem hnutí, o kterém je nepochybně větší z těchto dvou.

Nikdy nezveřejňuji stížnosti ani kritiku vlády, pokud ze své studie korespondence, která přichází každý den, vím, že to představuje docela velký soubor názorů. Nemohl jste ukázat na žádný dopis, tím méně na žádný článek - který nevyjádřil pocity mnoha lidí v Hnutí ...

Říkáte mi, že jako redaktor neznám svoji firmu. Určitě se mám ještě co učit, ale trénuji už třicet let. Jste premiérem osm měsíců bez jakýchkoli zkušeností. Není možné, že se máš také co učit? "

Murielská hraběnka de la Warr také poslala sublantickou částku (do Daily Herald) a vždy byla jednou z prvních a nejštědřejších našich přátel; bez její pomoci nikdy nedošlo k překonání krize. Je jednou z mála žen s titulem v naší zemi, která po celá léta plynule podporovala naše Hnutí; a nejen labouristická příčina, ale i další nepopulární inovace - irská a indická poptávka po domácí vládě, ženském výživě a velké příčině pacifismu. Její syn, Earl de la Warr, byl členem první labouristické vlády. Pokud bude sloužit Věci tak z celého srdce, jako jeho matka sloužila všem dobrým věcem, Labour v něm zajistí jednoho ze svých nejlepších rekrutů.

Reakční pohyby, které v Bavorsku vzkvétají, nejsou v současné době tak hrozivé, jak se zdá na povrchu. Jsou rozděleni do různých sekcí a nezdá se, že by spolu dobře souhlasili. Přesto je zde hnutí, které může v budoucnu dělat potíže. Je založen na starých důstojnících pruské armády, kteří se stěhovali do Bavorska, a využívali slabosti rolnické vlády v Mnichově k shromáždění zbídačených středních vrstev a rentiérů, zničených inflací, kolem pan-německé nacionalistické a protifrancouzské vlajky. Jejich výkřik zní „Pryč se socialistickými a židovskými městy severního Německa; Pryč s Francií“. Tato filozofie je také základem dalších sil Pravice v Bavorsku, konkrétně německého fašismu. Pan Hitler vybudoval sílu odhadovanou na zhruba 30 000 ozbrojených mužů, ale drží je v pozadí a v tuto chvíli se soustředí na pokus převést některé méně stabilní prvky dělnických tříd v bavorských městech na svého národního socialistu. programy.

Většina sociálních demokratů v Mnichově, se kterými jsem mluvil, mi říká, že musí bojovat za své běžné svobody a práva propagandy stejně jako za Hohenzollemova režimu. Jejich noviny jsou neustále potlačovány takzvanou policií jen kvůli zveřejňování informací o nezákonných aktivitách pana Hitlera a jeho ozbrojených skupin.

Sociální demokraté však nejsou bez obranných prostředků. Nedlouho předtím, než jsem byl v Mnichově, proběhla přehlídka sociálně demokratických bojových organizací na velké louce Terezie za městem. Několik tisíc dělníků pochodovalo kolem s rudými vlajkami. Byli neozbrojení, ale v případě potřeby se mohli bránit. Měl jsem dojem, že bavorská průmyslová centra mohou pomocí železničářů potlačit povstání Hitlera, pokud budou jednat rychle.

Nikdy jsem zcela nesouhlasil s Dysonovou metodou vyjadřování. Bylo to hlavně staré dobré evangelium nenávisti. Nemohu nenávidět podmínky s nejlepšími nebo nejhoršími muži, ale nikdy jsem k nikomu necítil nenávist. Je možné nemít rád způsoby lidí, ale kdo jsem, když si myslím, že jsem hoden je soudit? Dysonovy karikatury byly mistrovskými díly cynismu a sardonického humoru. Ramsay MacDonald, Philip Snowden, J. Thomas, Webbs, Shaw a celá fabianská rodina byli svlečeni, zbaveni veškeré své slávy a bylo s nimi zacházeno jako s obyčejnými, hloupými nebo příležitostně spíše mazanými lidmi.

Pracoval jsem pro labouristické noviny, i když ne Daily Herald, jehož názory jsem začal asimilovat. V roce 1926, v době generální stávky, jsem ochotně přijel z Oxfordu, abych působil jako útočník; v roce 1931, kdy přišla národní vláda, jsem pro ni hlasoval jako samozřejmost, ale nyní jsem začal být zděšen její neschopností a samolibostí. Existovaly i jiné, osobnější důvody. Naše problémy s penězi v posledních několika letech mě přiměly uvědomit si, jak odlišně je organizován život pro ty, kteří mají a pro ty, kteří postrádají, a když ve společnosti bohatých lidí jsem jejich bezcitnost - zejména kvůli rostoucímu počtu nezaměstnaných - považoval za urážlivou jako i když to byla nějaká repelentní nemoc.

Až dosud byli její političtí představitelé kritiky: útočili na vlády konzervativců a liberály za hříchy opomenutí a provize: řekli, co by udělali a čemu by se vyhnuli, kdyby měli možnost vládnout.

Teď to mají: teď už nejsou kritiky; stali se známkami kritiky: nyní velké Hnutí, které mají za sebou, čeká se svými vůdci, aby ospravedlnilo důvěru a loajalitu, která je postavila tam, kde jsou.

Jediná strana, která má skutečný program, jediná, která chápe, jak napravit nezaměstnanost, jediná, která je inspirována ušlechtilými ideály spravedlnosti, svobody, velkorysosti a kamarádství; jediný, který se dívá za drobnou politickou válku a kráčí vpřed s očima upřenýma pevně na Boží město, město, ve kterém nebude žádné bez práce, žádné otroctví ve mzdě, žádné hladové děti a žádné slumy.

Redaktor nemá skutečnou spolupráci a důvěru zaměstnanců, a to není způsobeno nedostatkem spolupráce zaměstnanců, ale čistě temperamentní slabostí redaktora, je to ještě horší tím, že jeho úsudek je nestabilní a nevyrovnaný, že nezná různé fáze pohybu, které vlastní několik členů personálu, a je příliš náchylný k osobnímu vlivu.

William Mellor, zástupce redaktora od roku 1922, byl zřejmým nástupcem, pokud, jak pravděpodobně Newspaper World řekl, bylo hledání omezeno na interní kandidáty. Neexistuje žádný důkaz, že by správní rada někdy vážně zvažovala někoho jiného a 37letý Mellor byl jmenován 26. srpna. Byl to impozantní postava - Margaret Cole ho popsala jako silnou osobnost, jejíž emoce byly snadno vzbuzeny, impozantně účinné v hádce, ale náchylné k šikaně. Michael Foot, který s ním pracoval na Tribune na konci třicátých let, si ho pamatuje jako křičícího redaktora a popsal ho jako „roztomilého zlobra“. Margaret Cole by ho popsala jako „silnějšího v mluveném než psaném slově“. Jednoznačně levicový, postupně cechovní socialista, odpůrce svědomí, zastánce přímé akce a zakládající člen Komunistické strany Velké Británie, se nikdy neměl pohybovat daleko doprava a později se stal prvním redaktorem Tribune, stejně jako mu byl odepřen schválení jako labouristický kandidát na konci třicátých let kvůli aktivitám Socialistické ligy.

Na tom všem záleželo na Heraldově radě méně než na šíři podpory a respektu, kterého se těšil. Allen, zastánce konvenčních hodnot zpravodajství spíše než socialistické kontroverznosti, nicméně poskytl odkaz. Fyfe ho pochválil za práci na britském dělníkovi. Zdálo se, že MacDonald, který se obával Ewerova vlivu, si s Mellorem takové starosti nedělal - ačkoli Fyfe naznačuje, že v tomto byl MacDonald zavádějící ...

Poslanci, zvláště ti, kteří měli Mellorovo spojení s novinami - jeho první příspěvky byly před rokem 1914 a byl ve štábu od poválečného opětovného spuštění - jsou často populárnější než redaktoři. Allen, stejně jako Mellor, byl třikrát uvězněn jako odpůrce svědomí a MacDonald byl prominentním, velmi hanlivým kritikem války, takže to vytvořilo pouto s ostatními, kteří sdíleli stejné názory a zkušenosti s pronásledováním.

Allen věděl, co podporuje levicovou neregeneraci, co dělá. Důkaz lze vidět v Mellorově prohlášení k TUC z roku 1926, kdy se definoval: „jako labouristický novinář“. Mellor byl jednoznačně dělnického hnutí. Tam, kde Fyfe, pozdní rekrut, měl dojem, že dělá hnutí laskavost, Mellor neměl žádné výčitky ohledně toho, že se považuje za svého sluhu, připraveného tolerovat jeho disciplíny a výstřednosti. I když je dobře nalevo od Fyfe, bude mnohem více připraven přijmout vedení od vedení. Vnější okolnosti by tomuto silnějšímu pocitu centrálního směřování také pomohly. Zatímco Ben Turner by na TUC 1927 ironicky poznamenal, že „domnívám se, že by to bylo tisíciletí, kdybychom dostali něco, co by nás všechny uspokojilo“, hořké politické obviňování, které následovalo po neúspěchu generální stávky a postupném vypadávání mezi TUC a Rusko znamenalo, že se obě strany hnutí stále více shodovaly na tom, že komunisté mají být považováni spíše za hrozbu než za spojence. Mellor, navzdory svým vlastním sympatiím, by tomuto názoru vyhověl.

Jeho (William Mellor) široká, nezaujatá a velmi důkladná znalost hnutí mu umožňuje opravit chyby v politice a skutečnosti ... s jeho opravami redaktor vždy nesouhlasí ... V obdobích, kdy působil jako redaktor, vytvořil v kanceláři jinou atmosféru.

Velkým ziskem, který zastiňuje všechny ostatní a převyšuje hříchy a opomenutí této nové éry, je osvobození dělnické třídy ... Dělnické děti vyrůstají poprvé v historii světa bez smrtelného vědomí, že patří do nižší kasty. Vědí, že jsou členy společnosti organizované za účelem pomoci jim rozvíjet všechny talenty lidské přirozenosti. To je sláva Ruska a v širém světě se tím chlubí sama.

Allen v polovině roku 1927 znovu tvrdil, že hlavním problémem papíru je politická fixace. Herald hovořil pouze s oddanou menšinou. Tam, kde živé a rozmanité prezentace zpráv v jiných novinách dosáhly nepolitické masy, ovlivňující jejich pohled na politické a průmyslové události, oslovoval Herald pouze oddanou menšinu. Většina čtenářů, tvrdil, postrádala „psychologii politického nadšence, hledajícího informativní tendenční brožuru. Běžný čtenář hledá rozptýlení, a ne každodenní dietu sebezdokonalování“.

Stínování ostatních členů Ewerovy sítě vedlo Ottawayův pozorovací tým k Walteru Daleovi, který byl nejprve pozorován (ačkoli jeho identita byla tehdy neznámá) a sledoval setkání původně zvolené pro první setkání mezi „D“ a Ewerem. Dale zase nevědomky vedl vyšetřovatele ke svým hlavním kontaktům ve speciální pobočce, inspektora Hubertuse van Ginhovena a seržanta Charlese Jane narozeného v Nizozemsku. Po Daleově zatčení odhalil objev jeho deníku další podrobnosti o fungování Ewerovy sítě. Potvrdilo to, že Allen nějakou dobu působil jako „vystřihovánka“ mezi Ewerem a důstojníky speciální pobočky. Deník také poskytoval podrobnosti o dalších Daleových povinnostech, mezi nimi i o pozorování britských zpravodajských důstojníků; sledování krajanských Rusů; poskytování seznamů prominentních osob možného zájmu Rusů; a protisledování ruských agentů, včetně zaměstnanců Ewer a EPA. Po dobu pěti let, na které se vztahuje deník, Dale a další udržovali „neustálý dohled“ nad místy a některými zaměstnanci britských zpravodajských agentur, včetně SIS a GC&CS, což zahrnovalo zaznamenávání registračních značek důstojníků a jejich odtahování do svých domovů.

Papír začal v bojovém duchu; v bojovém duchu to žilo. A od pondělí bude pokračovat v boji s mocí, která nikdy předtím nebyla ... Za tím byl socialistický duch, socialistický ideál a tito jsou neporazitelní ... Žádný papír nikdy neměl tak nádherné příznivce. Nenápadně se oddali Daily Herald. Nikdy nebude zcela známo, jaké oběti přinesli v čase a penězích. Proto ten papír žil. Proto i přes své skromné ​​vybavení rostl v moci a vlivu.


The Daily Herald 1912-64

Huw Richards o vzestupu a pádu mediálního hlasu britského radikalismu.

Několik problémů způsobilo britskému dělnickému hnutí důslednější podráždění než jeho vztah k národnímu tisku. Současným odrazem toho je zřízení pracovní skupiny TUC, která by se zabývala možností spuštění nového deníku práce. Když lord McCarthy a jeho tým zkoumají vyhlídky na takový papír, mohli by udělat dobře, kdyby zvážili historii Daily Herald , oficiální dokument práce, který byl uzavřen v roce 1964.

Požadavky na zřízení deníku labouristů k potlačení protiaboristické zaujatosti národního tisku byly aktuální poznámkou na konferencích Labour Party a TUC v prvních letech tohoto století. Tyto požadavky nakonec přinesly výsledky v podobě dvou dosti kontrastních novin, které vyšly v roce 1912.

Chcete -li pokračovat ve čtení tohoto článku, budete si muset zakoupit přístup k online archivu.

Pokud jste si již zakoupili přístup nebo jste předplatitelem archivu tisku a zesilovačů, ujistěte se, že jste přihlášen.


Historie deníku Daily Herald

The Daily Herald byl spuštěn v lednu 1911 jako stávkový list pro londýnské tiskové odbory, které byly v té době zapojeny do průmyslového sporu, aby podpořily své prosby o zlepšení platů a podmínek. Tak úspěšný byl list, který pomohl odborům vyhrát jejich argument, že začalo hnutí, aby byl Herald přijat jako denní tisk na podporu socialistické věci.

V dubnu 1912 tato mobilizace úsilí vyústila v opětovné zahájení práce v novinách, které se zabývaly problémy, které se přímo týkaly pracujícího muže a ženy. Počátky noviny byly však sužovány nedostatkem peněz, přestože Kongres odborových svazů (TUC) papír převzal v roce 1922. Papír se valil od jedné finanční krize k druhé, dokud v roce 1929 nevstoupil Odhams Press zachránit to.

Finanční injekce znamenala, že byla zajištěna bezprostřední budoucnost papíru a v březnu 1930 byl spuštěn nový Daily Herald. Odhams Press držel 51% akcií, přičemž zbytek vlastní TUC. Bezprostředními prioritami nových vlastníků bylo zvýšit oběh, rozšířit socialistický profil listu a zajistit jeho finanční životaschopnost.

Koncem roku 1929 došlo k masivnímu úsilí o dosažení těchto cílů. Velikost papíru se zdvojnásobila z deseti na dvacet stran shromáždění a akce propagující nový Herald se konaly po celé zemi Členové labouristické strany byli přijati na propagaci papíru a byl zaveden program motivace cen, přičemž byly poskytnuty prémiové fotoaparáty a dárky zdarma pryč s nákupem papíru. Tyto iniciativy vedly k prudkému nárůstu nákladu Herald ’s - z 250 000 na 1 milion. Tento trend pokračoval a v roce 1933 se Herald stal nejprodávanějším populárním deníkem na světě s certifikovaným čistým prodejem 2 miliony.

Tento prudký nárůst oběhu pobídl soupeře Heralda k akci, která předpokládala erozi jejich finanční a politické mocenské základny. Noviny z konzervativnější stáje Beaverbrook, jako je Daily Express, začaly brzy žádat o podporu svých publikací. Následná oběhová válka si na Heraldovi vyžádala okamžitou i dlouhodobou daň. Náklad papíru klesl.

Po celé toto období a ještě mnoho let poté Herald pokračoval v prosazování oficiálních politik práce, definovaných Stranou práce a na konferencích TUC. Nicméně, zatímco jeho přitažlivost se rozšířila, Odhams Press cítil, že politické vazby brání jeho růstu. Přesto stále neklidnější vztah TUC/Odhams dokázal vydržet asi 30 let, dokud nakonec v roce 1960, tváří v tvář sestupné spirále prodejů a ztrátě příjmů z reklamy, Odhams přesvědčil TUC, aby se svých akcií vzdal.

Snímek se však stal nevratným a v březnu 1961 Mirror Group Newspapers (MGN/IPC) převzal vlastnictví papíru při převzetí Odhamsovy říše. Společnost zahájila masivní snahu oživit nemocného Heralda. Po počátečním období hodnocení se společnost MGN/IPC rozhodla oživit obraz dokumentu, aby rozšířila jeho přitažlivost.

V září 1964 byl papír obnoven jako Slunce se sloganem ‘A Paper Born of the Age We Live In ’. Navzdory této změně obrazu zůstal formát papíru zastaralý a neinspirativní. Po počátečním vzestupu v oběhu tržby opět poklesly. MGN/IPC se rozhodla snížit své ztráty a v roce 1969 prodala Slunce společnosti Rupert Murdoch ’s News International, načež se její obsah a sdělení zcela změnily.


Biloxi Historical Society

George Washington Wilkes [1854-1915], rodák z Indiany, zemřel 29. března 1915 v Biloxi. Přežil, vraždu kolegy redaktora, velitele Biloxi, několik přestěhování kanceláří a několik hurikánů, nechal své noviny ve schopném správcovství své vdovy a dětí. V roce 1911 si otevřel kancelář v Gulfportu a tiskl tam také své noviny. Syn, Eugene ‘Gene’ P. Wilkes, by vedl The Daily Herald dokud nebyl v červenci 1968 prodán společnosti State-Record Company of Columbia v Jižní Karolíně. [The Daily Herald, 24. srpna 1911, 10. července 1968 a 15. října 1973, str. 14]

The Pascagoula Democrat-Star

M.A. [Mark Ashley] Dees [1840-1915], rodák z Cottage Hill v Alabamě, vypršel v Daytonu v Ohiu dne 7. června 1915. Byl majitelem The Pascagoula Democrat-Star, podnikatel, vynálezce a státní zástupce z Jackson County. [The Daily Herald, 10. června 1915, s. 2]

John A. Osoinach

George P. Peníze

The Daily Herald

Peníze George Piersona (1867-1951), starší bratr H.D. Money se narodil v Hinds County, Mississippi. Stejně jako jeho bratr byl George P. Money právník, který studoval na advokátní zkoušce v Carrolltonu ve státě Mississippi. V roce 1891 byl přijat do tamního baru a dvacet pět let vykonával advokacii. Když byl jeho otec v Senátu, mladý Money bydlel ve Washingtonu D.C. a pracoval jako spisovatel v dokumentární místnosti Sněmovny reprezentantů a byl hlavním úředníkem ve skládací místnosti Sněmovny reprezentantů. Pracoval také na průzkumném týmu USGS, který mapoval region poblíž District of Columbia.(The Daily Herald, 7. března 1951, s. 1)

Právní zkušenosti George P. Money byly docela rozmanité. Od roku 1893 do roku 1900 působil jako asistent amerického zmocněnce pro území Nového Mexika. V listopadu 1904 neúspěšně kandidoval jako demokrat na pozici delegáta do Kongresu z území Nového Mexika. V roce 1905 G.P. Rodina peněz se přestěhovala na pobřeží Mexického zálivu Mississippi. Byl zástupcem úředníka a amerického komisaře v Biloxi od roku 1918 do roku 1949.(The Daily Herald, 3. června 1948, s. 6 a 7. března 1951, s. 1)

V jádru byl George P. Money novinář. Jeho raná zkušenost byla s Večerní zprávy z Chattanooga a The Greenwood Enterprise, kde publikoval společně s guvernérem Jamesem K. Vardamanem (1861-1930). Během první světové války se peníze staly spojeny s The Daily Herald. Byl s tímto časopisem dvaatřicet let a byl jeho dlouholetým redaktorem.(tamtéž)

NOVINKY BILOXI

The Seashore Sentinel-The Biloxi Sentinel

[The Daily Picayune, 2. dubna 1851, s. 3]

______________________________________

Zrcadlo Biloxi

Srpen 1875-listopad 1876

1875-1876

[The Orangeburg News and Times [South Carolina], 14. srpna 1875, s. 4]

[The New Orleans Republican, 5. listopadu 1876, s. 5]

ODKAZY:

The Daily Herald 50th Golden Jubilee Number Biographic and Historical 1884-1934((The Daily Herald: Gulfport-Biloxi, Mississippi-1934).

Twentieth Century Coast Edition of Biloxi Daily Herald: Historical and Biographical(George W. Wilkes & amp Sons: Biloxi-1902).

____________________________________

Biloxi Herald

G.W. Wilkes MB Richmond

George Washington Wilkes [1854-1915] a Marion Berry Richmondová [1846-1930], veterán z obléhání Vicksburga a Wilkesova partnera na The Pascagoula Democrat-Star, přesídlil do Biloxi z Pascagoula v roce 1884 a zahájil nový týdenní deník, Biloxi Herald. V roce 1898 byl Wilkes jediným vlastníkem papíru a 16. srpna 1898 vytiskl své první denní vydání, Biloxi Daily Herald. [The Daily Picayune, 6. září 1884, s. 2 a The Biloxi Daily Herald, 16. srpna 1898, s. 1]

Před svým 20. rokem G.W. Wilkes se zabýval tiskem ve státě Hoosier. Přišel na jih a byl obyvatelem Pascagouly již v lednu 1877. Inzeroval jako zástupce The New Orleans Times kde v jeho kanceláři bylo možné získat za nikl nejnovější telegrafické zprávy. [1870 Gibson Co., Indiana Federal Census R M593_316, str. 305A a The Pascagoula Democrat-Star, 12. ledna 1877, s. 5]

Neoficiální historie uvádí, že měl bydliště v New Orleans před přemístěním na pobřeží Mexického zálivu. Je známo, že jeho sestra Ada Jane Wilkes Klocke [1859-1878], manželka Gustava A. Klockeho [1860-1908], bývalá tiskárna pro The Daily Picayune, skončila v Crescent City 16. října od Yellow Fever. [The Pascagoula Democrat-Star, 18. října 1878, s. 4 a The Daily Picayune, 26. července 1908, s. 4]

Před G.W. Wilkes se pustil do novin a tisku do Pascagouly, byl majitelem obchodu s oděvy. Trvalo to krátce, protože v září 1881 získali s Marion B. Richmondovou poloviční zájem The Pascagoula Democrat-Star od M.A.Deese. Kapitán P.K. Mayers, jejich partner, zůstal obchodním manažerem časopisu. [The Pascagoula Democrat-Star, 25. března 1881, s. 3 a 30. září 1881, s. 3

[The Biloxi Herald, 14. srpna 1897, s. 5]

V době jeho zániku dne 29. března 1915, George Washington Wilkes, který přežil, vraždu kolegy redaktora Biloxiho požárů vícenásobné přemístění kanceláří a několik hurikánů, zanechal své noviny ve schopném správcovství své vdovy a dětí. V roce 1911 si otevřel kancelář v Gulfportu a tiskl tam také své noviny. Syn, Eugene ‘Gene’ P. Wilkes, by vedl The Daily Herald dokud nebyl v červenci 1968 prodán společnosti State-Record Company of Columbia v Jižní Karolíně. [The Daily Herald, 24. srpna 1911, 10. července 1968 a 15. října 1973, s. 14]

Pod záštitou Roland Weeks Jr., který se stal prezidentem Gulf Publishing, dceřiné společnosti State-Record, The Daily Herald nadále prosperoval. Dnes dosáhlo tištěné slovo nejnižšího bodu, jaký se v americké žurnalistice nikdy neviděl. Přispívající faktory jsou televize, sociální média, stárnoucí Baby Boomers [kdo umí číst], apatická generace X a Millennials a nedávný příchod „fake news“. Co je ve vašem informačním repertoáru?

Biloxi Herald se přestěhoval do své nové kancelářské budovy sousedící se zednářskou operou na Pass Christian Street asi 15. dubna 1891. Stavbu postavil John R. Harkness a byla ústřední a žádoucí než jejich poslední ubikace.(The Biloxi Herald, 4. dubna 1891, s. 4)

BILOXI HERALD

2,00 $ ročně

OFICIÁLNÍ VĚSTNÍK HARRISON COUNTY.

OFICIÁLNÍ ČASOPIS MĚSTA BILOXI.

OFICIÁLNÍ ČASOPIS ALIANCE FARMARŮ HARRISON CO.

George W. Wilkes, vydavatel

(T.H. Glenn, 1893, inzerát)

Kapitán John H. Miller (1847-1928) předpokládal redakční kontrola Biloxi Herald 31. října 1896 od George W. Wilkese (1854-1915). Kapitán Miller opustil deník 1. května 1898, když spolu-partnerství, G.W. Společnost Wilkes & amp Company byla rozpuštěna opouštět G.W. Wiles je jediným vlastníkem Biloxi Herald. (The Biloxi Herald, 11. června 1898, s. 1 a The Daily Herald, 23. dubna 1928, s. 2)

Kapitán John H. Miller

John Henry Miller (1847-1928) se narodil 14. prosince 1847 v Pauldingu, Jasper County, Mississippi. Během občanské války narukoval do „Jasper Grays“, roty F 16. pluku Mississippi, kde tři roky sloužil jako armáda severní Virginie poručíka Roberta E. Leeho. Po návratu z konfliktu se oženil s Alicí Sophie Miller (1852-1916) kolem roku 1871 a byli bezdětní. Během a po rekonstrukci J.H. Miller byl novinář. (The Biloxi Daily Herald, 1902, s. 52)

BILOXI DENNĚ ​​HERALD

Twentieth Century Coast Edition of Biloxi Daily Herald: Historical and Biographical(George W. Wilkes & amp Sons: Biloxi-1902).

H.S. Evans, redaktor a E.H. Benedict, manažer Heraldské tiskárny.

The Daily Herald

Redaktor George P. Money

George Pierson Money (1867-1951), starší bratr H.D. Money se narodil v Hinds County, Mississippi. Stejně jako jeho bratr byl George P. Money právník, který studoval na advokátní zkoušce v Carrolltonu ve státě Mississippi. V roce 1891 byl přijat do tamního baru a dvacet pět let vykonával advokacii. Když byl jeho otec v Senátu, mladý Money bydlel ve Washingtonu D.C. a pracoval jako spisovatel v dokumentární místnosti Sněmovny reprezentantů a byl hlavním úředníkem ve skládací místnosti Sněmovny reprezentantů. Pracoval také na průzkumném týmu USGS, který mapoval region poblíž District of Columbia.(The Daily Herald, 7. března 1951, s. 1)

Právní zkušenosti George P. Money byly docela rozmanité. Od roku 1893 do roku 1900 působil jako asistent amerického zmocněnce pro území Nového Mexika. V listopadu 1904 neúspěšně kandidoval jako demokrat na pozici delegáta do Kongresu z území Nového Mexika. V roce 1905 G.P. Rodina peněz se přestěhovala na pobřeží Mexického zálivu Mississippi. Byl zástupcem úředníka a amerického komisaře v Biloxi od roku 1918 do roku 1949.(The Daily Herald, 3. června 1948, s. 6 a 7. března 1951, s. 1)

V jádru byl George P. Money novinář. Jeho raná zkušenost byla s Večerní zprávy z Chattanooga a The Greenwood Enterprise, kde publikoval společně s guvernérem Jamesem K. Vardamanem (1861-1930). Během první světové války se peníze staly spojeny s The Daily Herald. Byl s tímto časopisem třicet dva let a byl jeho dlouholetým redaktorem.(tamtéž)

Biloxi Daily Herald, obchodní a profesionální muži, (The Biloxi Daily Herald: Biloxi, Mississippi-1902), s. .

The Daily Herald 50th Golden Jubilee Number Biographic and Historical 1884-1934((The Daily Herald: Gulfport-Biloxi, Mississippi-1934).

Charles L. Dyer, Podél zálivu, (Episkopální církev žen Trojice: Pass Christian-1971. Původně publikováno v roce 1895).

T.H. Glenn, Mexické pobřeží Mexického zálivu na Mobile Bay a zesilovač Mississippi Sound Ilustrované((Graham-Delchamps: Mobile, Alabama-1893).

Biloxi Herald, "Odstranění"4. dubna 1891.

Biloxi Herald, "Prohlášení", 12. prosince 1896.

The Biloxi Daily Herald, "Kapitán J.H. Miller osvobozen ”10. července 1897.

The Biloxi Daily Herald, „Výsledek nešťastné novinové kontroverze“10. července 1897.

The Biloxi Daily Herald, “Bezdůvodné narážky”21. listopadu 1896.

The Biloxi Daily Herald, „Soudní dvůr“, 12. prosince 1896.

The Biloxi Daily Herald, "Prohlášení", 12. prosince 1896.

The Biloxi Daily Herald, "Nevinen"3. července 1897.

The Biloxi Daily Herald, "Kapitán J.H. Miller osvobozen ”10. července 1897.

The Biloxi Daily Herald, „Zprávy města“3. března 1903.

Daily Herald, „The Daily Herald přinese zlepšení“, 24. srpna 1911.

The Daily Herald, “George Washington Wilkes”, 30. března 1915.

The Daily Herald, „Pohřeb G. W. Wilkese vedený z pozdní rezidence Howard Avenue“, 30. března 1915.

The Daily Herald, "Pocta památce G. W. Wilkesa od redaktora." „Pobřežní inzerent“, 30. března 1915.

The Daily Herald, „Diamond Jubilee“, 3. října 1959.

The Daily Herald, „Oznámit prodej The Daily Herald“, 10. července 1968.

The Daily Herald, „The Daily Herald se blíží století služby“, 3. června 1973.

The Daily Herald, „Herald oslavuje 89. výročí“, 15. října 1973.

The Pascagoula Democrat-Star, ‘Personal’, 18. října 1878.

The Pascagoula Democrat-Star, ‘A Change’, 30. září 1881.

Biloxi Blizzard

Začal Louis Rosenthal (1851-1942), pruský přistěhovalec z roku 1853 Biloxi Blizzard v únoru 1893. Z komentářů k jeho novinám vyplývá, že jeho rané měsíce byly obtížné a byly doby, kdy Biloxi Blizzard nebylo zveřejněno. Biloxi Herald, konkurent, napsal v dubnu 1894, že "Po pozastavení činnosti na několik měsíců se The Biloxi Blizzard objevil 1. dubna. L. Rosenthal se objevuje na stěžni jako redaktor a majitel

Biloxi Blizzard inzerováno v roce 1893 takto:

BLIZZARD

Vydává každou středu nakladatelství Biloxi

Louis Rosenthal, redaktor a manažer

Předplatné 1,50 $ ročně

(T.H. Glenn, 1893, inzerát)

Louis Rosenthal se oženil s Brunette Levy (1868-1956) v New Orleans 19. února 1888. Byli rodiči sedmi dětí a šesti synů přežilo do dospělosti: Seligman T. Rosenthal (1889-1973) Leon Rosenthal (1890-1920+) m. Fannie Heymann Aaron Rosenthal (1893-1917+) Jacob Rosenthal (1895-1972) Marcus Rosenthal (1902-1970) a Ezra Rosenthal (1904-1994)

Mandevilleova vlna

Před rokem 1900 odešla rodina Rosenthalových z Biloxi do Mandeville v Louisianě. Zde Louis našel zaměstnání Mandevilleova vlna, malý deník, jako novinář.

Charles L. Dyer, Podél zálivu, (Episkopální církev žen Trojice: Pass Christian-1971. Původně publikováno v roce 1895).

T.H. Glenn, Mexické pobřeží Mexického zálivu na Mobile Bay a zesilovač Mississippi Sound Ilustrované((Graham-Delchamps: Mobile, Alabama-1893).

Biloxi Herald, “Místní události” 4. února 1893.

Biloxi Herald, “Místní události”7. dubna 1894.

Biloxi Herald, “Místní události”, 25. května 1895.

Biloxi Herald, “Místní události”

The Biloxi Daily Herald, „Zprávy města“3. března 1903.

Biloxi Banner

Biloxi Banner

[podél Zálivu, Dyer, 1895]

[The Biloxi Herald, 16. března 1895, s. 1]

William Edward Champlin [1866-1911]

MY. Champlin si vzal Rosu A. Leger v listopadu 1891.

Biloxi Banner byla založena W.E. Champlin 9. března 1895. Pan Champlin se narodil v Handsboro ve státě Mississippi Lewisovi Champlinovi a Sarah

The Clarion Ledger [Jackson], 'Orange Bloosoms', 7. listopadu 1889, s. 8.

The Biloxi Herald, 'Biloxi Banner', 16. března 1895, s. 1.

The Daily Herald, 'Biloxi Banner', 27. června 1911, s. 4.

Recenze Biloxi

Recenze Biloxi vydal první týdeník 25. července 1896. Zahájil jej H.S. Evans.

H.S. Evans se přestěhoval do Gulfportu do srpna 1897 a převzal otěže The Gulfport Southward. Ukázalo se to zlepšení v jeho manažerských schopnostech. (The Biloxi Daily Herald, 7. srpna 1897, s. 1)

Joseph D. McKie

Joseph D. McKie (1858-1907) koupil Biloxi Review kolem roku 1906. Narodil se v Tennessee. J.D. McKie a rodina dorazili do Biloxi kolem roku 1895, pravděpodobně z Birminghamu v Alabamě. Oženil se s Laurou McKie (1859-1919+), také rodačkou z Tennessee, která mu porodila dvě dcery Lauru J. ‘Nitu‘ McKie, rodačku z Mississippi a Ernestine McKie (1881-1919), narozenou Alabamu. Před svou vydavatelskou kariérou byl J. D. McKie drogistou a obchodoval v New Orleans a Birminghamu.(The Biloxi Daily Herald, 5. listopadu 1907, s. 2)

V Biloxi měla rodina McKieů bydliště na 627 East Howard Avenue na rohu Keller Avenue. Biloxi Review byl přesunut do Gulfportu a nazýval se Gulfport Review. Ženy z McKie byly docela pracovité, protože Lura McKie pracovala jako reportérka Nita McKie byla stenografkou společnosti námořních obchodů a Ernestine McKie si vedla knihy. (1910 Harrison Co., Mississippi Federal Census T624_740, p. 9A, ED 33)

Joseph D. McKie vypršela v Biloxi, Mississippi na začátku listopadu 1907. Byl osobním přítelem Jamese K. Vardamana (1861-1930), guvernéra Mississippi v letech 1904 až 1908. Tělo J. D. McKieho bylo pohřbeno na hřbitově v Biloxi. Když byl koncem února 1908 na hrob J. D. McKieho umístěn pomník Woodmen of the World, pronesl projev bývalý guvernér Vardaman.(The Biloxi Daily Herald, 29. února 1908, s. 4)

Nita McKie vyvinula nemoc, možná tuberkulózu, což vedlo k tomu, že se rodina přestěhovala do Del Rio v Texasu. Lura McKie prodala rodinný dům Josephu Comberovi, obchodníkovi z Biloxi, za 2600 dolarů v prosinci 1912. Nita zemřela v Del Rio v Texasu v prosinci 1919. Její tělesné ostatky byly poslány do Biloxi k pohřbu poblíž jejího otce. (The Daily Herald, 7. prosince 1912, s. 4 a 4. února 1919, s. 3)

Twentieth Century Coast Edition of Biloxi Daily Herald: Historical and Biographical (George W. Wilkes & amp Sons: Biloxi-1902), viz strana 48.

Biloxi Herald,„Zprávy města“1. srpna 1896.

Biloxi Herald,“Recenze Biloxi a oceánská vlna”, 24. října 1896.

Biloxi Herald, “Těžký oblek pro urážku na cti”, 12. září 1896.

Biloxi Herald,“Otevřený dopis”, 26. září 1896. [W.F. Gray, odpověď redaktora Sivadovi [Davisovi] z OS Wave]

The Biloxi Daily Herald, "Nekrolog"5. listopadu 1907.

The Biloxi Daily Herald, „Zprávy města“, 29. února 1908.

The Daily Herald, “Několik prodejů nemovitosti Biloxi”7. prosince 1912.

The Daily Herald, "Slečna Nita McKie mrtvá"4. února 1919.

_____________________________________________________________

Zkoušející na pobřeží Mexického zálivu

Zkoušející na pobřeží Mexického zálivu, týdeník „věnovaný dobré vládě“ a publikoval Gulf Coast Publishing Company a nachází se v ulicích Lameuse a Washington, vydalo své první číslo 15. června. E.J. Hosch, dříve asistent reklamního ředitele na Mississippi State College, byl redaktor a vydavatel. Edward Brumfield, dříve z Mississippi Guide, byl reklamní manažer a dozorce mechanického oddělení. Dalšími zaměstnanci byli: Virgil Anglie, Fomerly with the Miami, Oklahoma Daily News Record Samuel Wells Clyde Campbell a Paní E.J. Hosch.(The Daily Herald, 15. června 1939, s. 3)

The Daily Herald, „Nový týdeník vychází v Biloxi“, 15. června 1939, s. 3)


Historie bude žít v transformovaném centru města Stevens

Nové muzeum a knihovna jsou součástí nového občanského kampusu a rozšířeného parku North Cove.

LAKE STEVENS & mdash Anita Kroeze se přikrčila za zvuku podpůrných paprsků, překližky a sádrokartonových desek, které zapadly do lopaty rypadla.

Pro Kroezeho, prezidenta Historické společnosti Lake Stevens, byl tento zvuk hořkosladkým sbohem Historickému muzeu Lake Stevens a knihovně Sno-Isle Lake Stevens, které byly minulý týden zbourány.

Zatímco se trosky muzea a knihovny stahovaly mimo místo, historický dům Grimmů byl odvalen jen několik set stop od svého trvalého domova vedle budoucího místa nového muzea.

Toto je 118letý Grimm House & rsquos druhý tah od doby, kdy byl přidán do národního registru historických míst.

& ldquoVypadá to, že jsem je viděl druhý den, jak s nimi jdou po ulici, a to bylo v & rsquo96, & rdquo řekl DeeAnne Williams, který & rsquos žil v Lake Stevens od roku 1959.

Prezidentka Historické společnosti Lake Stevens Anita Kroeze (vlevo) a pokladník Cyndi Fraser sledují, jak se historický dům Grimmů stáhne na nové místo. (Isabella Breda / The Herald)

Dům Grimmů je jedním z posledních zbývajících městských spojů s některými z prvních evropských emigrantských osad na území kmenů Skykomish, Coast Salish, Stillaguamish a Snohomish.

Populace jezera Stevens & rsquo vzrostla od roku 1990 o 580% na přibližně 34 000. Williams a další celoživotní obyvatelé Lake Stevens viděli centrum města v mnoha formách a nyní ho sledují, jak se proměnilo v modernizovaný maloobchodní, rekreační a komunitní prostor.

& ldquo Tehdejší starosta John Spencer přišel s tímto plánem revitalizace této oblasti, & rdquo řekl Cyndi Fraser, pokladník Historické společnosti Lake Stevens. Řekla, že za ta léta viděla & rsquos viděla asi osm různých památek Lake Stevens.

Russ Wright, ředitel komunitního rozvoje města Lake Stevens, je součástí plánování od začátku.

Řekl, že konečné plány města a rsquos se řídily vstupy od Citizens Advisory Group. & ldquo Co z toho vyplynulo, bylo pět druhů základních konceptů, které by pomohly s omlazením centra města, & rdquo Wright.

Obyvatelé Lake Stevens Robert Loss (vlevo) a Carol Ward sledují, jak je Grimmův dům odtažen do nového domova. (Isabella Breda / The Herald)

V roce 2018 přijala městská rada Lake Stevens plán podoblasti Downtown Lake Stevens, který nastínil úsilí města o revitalizaci města a rsquos, včetně rozšíření parku North Cove Park.

Projekt North Cove Park Expansion byl rozdělen do tří fází. První a druhá & mdash vytvoření mlýna na jezeře Stevens, skvělý trávník, splash pad, přemístění památníku veteránů Lake Stevens, vybudování hřiště a úkrytu na piknik & mdash již byly dokončeny. Třetí fáze, výstavba Mill Spur, a & ldquofestival street & rdquo, která bude hostit farmářský a rsquos trh, Aquafest a další venkovní festivaly, právě probíhá.

& ldquo Co & rsquos bude také opravdu zajímavé, je, že má velké repliky železničních ramen, které otevírají a zavírají ulici, & rdquo Wright řekl.

Město si v létě představuje ulici jako rušný venkovní prostor akcí s prostorem pro venkovní kluziště na náměstí během podzimu a zimy.

Jižní strana ulice poskytne prostor pro maloobchodní prodejny, Grimmův dům a nové historické muzeum.

Wright řekl, že festivalová ulice a mdash, které mají být dokončeny letos na podzim, mají mdash v rozpočtu 2,5 milionu dolarů, částečně financováno z alokace kapitálového rozpočtu.

Do tohoto rozpočtu není zahrnuta výstavba nového Historického muzea.

Suť z Historického muzea a knihovny Lake Stevens je vyčištěna, aby uvolnila místo revitalizaci města a rsquosu. (Isabella Breda / The Herald)

Mezitím zaměstnanci muzea dobrovolníků pořádají vyskakovací okna s historií komunity, kde diskutovali o místních příbězích včetně lokomotivy na dně jezera.

& ldquo Máme zastoupení na trhu, máme zastoupení na Facebooku, máme polořadovku tady ve staré hasičské zbrojnici, & rdquo Kroeze řekl.

Historická společnost má za úkol získat finanční prostředky na vývoj a design interiéru nového muzea, které, jak doufají, bude komunitním prostorem.

& ldquoChceme mít dosah komunity, & rdquo Kroeze řekl. & ldquo Chceme mít … denně, kdy všechny děti v parku mohou přijít do muzea a my & rsquoll vydáme výrobce zmrzliny a oni je budou moci stloukat a vyrábět zmrzlinu. & rdquo

Historická společnost si představuje, že se místní školy vydají na prohlídku expozice staré učebny, kterou doufají, že si návštěvníci užijí repliku Mitchellovy lékárny doplněnou fontánou na sodovku a vintage dřevěnými stoly, a členové komunity využívají svůj prostor k vedení tříd.

Wright řekl, že město se snažilo zajistit, aby úsilí o revitalizaci centra spojilo město a rsquos minulost a současnost.

& ldquoWe & rsquove interpretovali některé formy budov v minulosti, například historický Rucker Mill … tam & rsquos staré fotografie, které ukazují siluetu této budovy, a tento tvar jsme interpretovali při stavbě nové budovy s názvem The Mill, & rdquo Wright řekl . & ldquo We & rsquore will be coming out for request for some public art to construct a sculpture that & rsquos will be pripoming the old Rucker water tower … not replica, but an translation to honor the past, but still looking kind of forward in the komunita. & rdquo

Isabella Breda: 425-339-3192 [email protected] Twitter: @BredaIsabella.

  • Můžete nám sdělit novinky a zeptat se nás na naši žurnalistiku e-mailem [email protected] nebo telefonicky 425-339-3428.
  • Pokud máte názor, který chcete sdílet ke zveřejnění, pošlete dopis editorovi na adresu [email protected] nebo běžnou poštou na adresu The Daily Herald, Letters, P.O. Box 930, Everett, WA 98206.
Galerie

Prezidentka Historické společnosti Lake Stevens Anita Kroeze (vlevo) a pokladník Cyndi Fraser sledují, jak se historický dům Grimmů stáhne na nové místo. (Isabella Breda / The Herald)

Obyvatelé Lake Stevens Robert Loss (vlevo) a Carol Ward sledují, jak je Grimmův dům odtažen do nového domova. (Isabella Breda / The Herald)

Suť z Historického muzea a knihovny Lake Stevens je vyčištěna, aby uvolnila místo revitalizaci města a rsquosu. (Isabella Breda / The Herald)


Naše historie

1957
Zleva: Stuart Paddock st., Nicholas Lattof, John Bartizal a Charles Walters, předseda představenstva, se účastní průkopnického projektu Northwest Community Hospital.

1968
Stuart R. Paddock Jr. se stává prezidentem a vydavatelem

1976 USA Prezident Gerald Ford vítá majitele Paddock Publications, Inc. Stu Paddock, Jr. a Stu Paddock III v Bílém domě “ />

1976
Americký prezident Gerald Ford zdraví v Paddock Publications, Inc. vlastníky Stu Paddock, Jr. a Stu Paddock III v Bílém domě

1969
Stu Paddock a tři další si prohlížejí nové denní vydání

1980
Demolice budovy webu Creamery Package, která uvolní cestu pro budoucí stavbu tisku

1986
Den otevřených dveří pro tiskové středisko Stuart R. Paddock

1872 – G.E. Earlie zakládá Cook County Herald v Palatine, Illinois. Palatine Herald byl založen jako edice Cook County Herald

1875 – Earlie prodal Cook County Herald Johnu Holdenovi a W. C. Williamsovi: Williams prodal svoji polovinu Holdenovi, založil „inzerenta“ a koupil Palatine Herald od Holdena

1898 – H.C. Paddock kupuje Palatine Enterprise od společnosti Williams

1899 – H.C. Paddock rozšiřuje držbu tím, že se zmocní podrobností o hypotéce na movitý majetek uvedené v knize Palatine Justices of the Peace, The Day Journal

1900 – H.C. Paddock založil Dupage County Register

1922 – H.C. Paddock prodává firmu svým synům Stuartovi a Charlie Paddockovi a mění název firmy na H.C. Paddock Sons

1926 – H.C. Paddock Sons iniciuje vydání Arlington Heights časopisu Cook County Herald, který přejmenuje na Arlington Heights Herald

Získán osmistránkový duplexní tiskový stroj

1927 – Arlington Heights Herald zahajuje tisk edice Mount Prospect

1928 – H.C. Paddock Sons založili Roselle Register

1935 – H.C. Paddock umírá v Arlington Heights

1939 – H.C. Paddock Sons se stěhuje do 217 W. Campbella v Arlington Heights

1948 – Paddock zahrnuje, stává Paddock Publications, Inc.

1949 – Paddock Publications uvádí Wheeling Herald

1950 – Paddock Publications spouští Bensenville Register

1951 – Paddock Publications získává nový tiskový stroj

1955 – Paddock Publications uvádí na trh edice Rolling Meadows a Prospect Heights

1956 – První vydání vytištěno na 32stránkovém univerzálním tisku Goss

1957 – Paddock Publications uvádí Addison Register a Elk Grove Edition

1958 – Edice Arlington Heights Herald pro Elk Grove a Rolling Meadows přejmenovává na Elk Grove Herald a Rolling Meadows Herald

1959 – Paddock Publications uvádí na trh Hoffman Estates Herald

1960 – Paddock Publications spouští registr Itasca

1962 – Sunday Suburbanite Shopper se vyvíjí z bývalého Shopperu pro obchodníky Mount Prospect

Vydání Mount Prospect Herald Prospect Heights se rozšiřuje na Prospect Heights Herald

1963 – 32stránkový Goss Press rozšířen na 48 stran

1964 – Paddock Publications uvádí na trh Hanover Park-Streamwood Herald

1965 – Paddock Publications uvádí na trh Schaumburg Herald

1967 – Paddock Publications zahajuje třítýdenní vydávání všech novin a ukončuje Sunday Suburbanite

Charles S. Paddock umírá v Arlington Heights

1968 – Stuart R. Paddock starší zemřel v Dunedinu na Floridě

Stuart R. Paddock Jr. se stává prezidentem a vydavatelem Paddock Publications

1969 – Paddock Publications zahajuje každodenní vydávání Arlington Heights Herald, Mount Prospect Herald, Rolling Meadows Herald, Palatine Herald.

Také zahájil vydávání Buffalo Grove Herald jako tri-týdeníku

Paddock Publications zahajuje každodenní vydávání Buffalo Grove Herald, Des Plaines Herald, Elk Grove Herald, Hoffman Estates-Schaumburg-Hanover Park Herald (převzetí detailu Hoffman Herald), Prospect Heights Herald, Wheeling Herald eliminuje Schaumburg Herald a Hanover-Streamwood Herald

1970 – Paddock Publications nákupy Denní publikace a příměstské novinové operace polních podniků, včetně Circle Enterprises a Lake County Shopper

Okresní registr DuPage je přejmenován na Wood Dale Register

Paddock Publications zahájil Lake County Circle Herald, Libertyville, City Edition, Lake Edition, Mundelein, North Shore jako týdeník v Lake County

Začlenění Paddock Circle Newspapers, Inc.

1971 – Tisk novinových registrů se přesouvá z Arlington Heights do Downers Grove

Každý z pěti registrů se změní na Herald Register a z třítýdenních na týdenní

Pět týdeníků v Lake County je nahrazeno The Herald sloužícími Waukegan, Sion, North Chicago, Gurnee a Park City

Přijímá “A publikace Paddock ” jako součást typového štítku

Barrington, Curychské jezero a Wauconda Heralds přidali jako týdeníky

Kape název Hannoverského parku ze štítku Hoffman Estates-Schaumburg Herald

Eliminuje Prospect Heights Herald a rozděluje oběh mezi Mount Prospect Herald a Wheeling Herald podle hranic docházky na střední školu

1972 – Paddock Crescent Newspapers and the Herald Registers sells to a new group called Crescent Newspapers

1973 – Paddock Publications iniciuje použití budovy 201 W. Campbell St. pro zpracování novin

1975 – Paddock Publications uvádí sobotní vydání pro všechny deníky

1977 – Paddock Publications přejmenuje každého z devíti Heraldů na Daily Herald

Palatine Herald je přejmenován na Palatine-Inverness Daily Herald

Hanover Park-Streamwood-Bartlett Daily Herald bude obnoven

Vychází poslední číslo Herald of Waukegan

Paddock Publications iniciuje Vernon Hills Herald

Paddock Publications přijímá slogan Herald Country a souhlasí s použitím “Paddock Publications ” pro obě skupiny novin

1978 – Paddock Publications zahajuje finální vydání distribuce Arlington Heights Daily Herald na novinových stáncích v Chicago Loop, O ’Hare Field a vybraných místech v DuPage a Lake Counties

Konečné vydání nabízené v místních novinových stáncích místo individualizovaných vydání

Paddock Publications zahajuje vydání Sunday Herald/p & gt

1979 – Víkendové noviny přidávají Sunday Suburbanite

1980 – Sunday Herald má první vydání komiksů větší bulvární velikosti

Budova webu Creamery Package je zbourána, aby uvolnila místo budoucí tiskové budově

1981 – Paddock Publications nainstaluje 48stránkový tiskový stroj Third Goss Universal

Paddock Publications iniciuje sekci Herald Neighbor pro Arlington Heights, Hanover Park-Streamwood-Bartlett, Palatine, Wheeling, Buffalo Grove, Hoffman Estates-Schaumburg, Mount Prospect, Prospect Heights, Rolling Meadows, Elk Grove Village a Des Plaines Heralds

1982 – Paddock Publications zahajuje středeční Suburbanite, vydání tohoto týdne a zahajuje používání všech tří lisů současně

1983 V Glen Ellyn se otevírá kancelář – 799

Paddock Publications iniciuje stránky Neighbor pro každé z týdenních vydání Herald

Paddock Publications zahajuje distribuci média This Week do společností Elmhurst, Glen Ellyn, Lombard a Villa Park

1984 – Barrington Herald převádí na denní frekvenci

Lake County týdenní Heralds převádí na denní frekvenci, stává Libertyville/Mundelein/Vernon Hills Daily Herald a Lake Zurich/Wauconda Daily Herald

Paddock Publications Board povoluje nákup dvou 48stránkových ofsetových lisů Koenig a Bauer Commander

1985 – Účetnictví, oběh a oddělení lidských zdrojů jsou automatizovány

V Roselle se otevírá kancelář DuPage County

Spouštění Daily Herald pro Roselle, Bloomingdale a Medinah

1986 – Založení oddělení redakční grafiky

Typografický specialista zahajuje analýzu Daily Herald s možností modernizace typových tváří

Dokončuje elektronizaci oddělení oběhu

Tiskové centrum Stuart R. Paddock má den otevřených dveří

Printing Center má první kompletní tisk Daily Herald na nové lisy

1988 – V Barringtonu se otevírá nová kancelář, zavírá stará kancelář

Kancelář DuPage Bureau se stěhuje do Carol Stream

Kancelář DuPage v Roselle se zavírá

Paddock Publications iniciuje Daily Herald pro Glen Ellyn, Wheaton, Carol Stream/Glendale Heights

Winfield je přidán do Wheaton Edition

Paddock Publications přidává Itascu do edice Roselle/Bloomingdale/Medinah

1989 – Paddock Publications iniciuje Naperville/Lisle Daily Herald

Rozbíjí půdu pro přidání do tiskového centra o rozloze přibližně 20 000 čtverečních stop

Paddock Publications zahajuje vydání Lisle

1990 – Paddock Publications iniciuje denní ohlašovače Lombard, Villa Park/Oak Brook/Oak Brook Terrace a Carpentersville/East Dundee/West Dundee/Gilberts/Sleepy Hollow

Paddock Publications iniciuje použití třetího tisku v Printing Center

Oddělení klasifikované reklamy se stává vlastní samostatnou sekcí s plnou barvou na obálce

1992 – Sekce jednotlivých sousedů jsou přidány pro edice ve Wheaton, Glen Ellyn, Carol Stream, Glendale Heights a Winfield

1993 – Paddock Publications expanduje do Fox River Grove

Paddock Publications podepisuje smlouvu na automatizaci produkce stránek pomocí stránkovacího systému DewarView

1995 – Reklamy v sekci Zábava/Aktivita Časový limit! sekce

Kupuje nové kancelářské centrum na adrese 155 E. Algonquin Road v Arlington Heights

1996 – Redakční oddělení se stěhuje do nové budovy na ulici 155 E. Algonquin Road v Arlington Heights

Zřizuje webovou stránku pro klasifikovanou reklamu

Sportovní sekce Daily Herald je zařazena mezi Associated Press ’ Top Ten denní sportovní sekce v zemi za rok 1995

Reportéři a redaktoři získávají ocenění Lisagor za práci při nehodě autobusu/vlaku Fox River Grove, při níž v říjnu 1995 zahynulo sedm středoškoláků

Herald má 125. narozeniny

Paddock Publications zahajuje vydání Gurnee

Paddock Publications zahajuje pokrytí Grayslake, Third Lake, Hainesville, Grandwood Park, Wildwood a Gages Lake

1998 – Homestyles se v sobotních vydáních změní na sekci Nové domovy

Začala sekce Homes Plus v nedělních vydáních

Robert Paddock, Jr. je zvolen do představenstva

Dan Baumann je jmenován generálním ředitelem Daily Herald

Daily Herald získává první místo v soutěži Peter Lisagor Award za psaní novinek za “Po nehodě při řízení pod vlivem alkoholu ” – pokrytí tragédie z roku 1997 a#8217s, při které při nehodě opilého řidiče zemřeli tři studenti střední školy Waubonsie Valley

Daily Herald získává první místo Cenu Petera Lisagora za obecnou fotožurnalistiku za “Doufám pro město ” sérii fotografií příměstské rodiny, která se přestěhovala do Chicaga, aby evangelizovala ve vnitřním městském sousedství

Paddock Publications spouští sekci Gurnee Neighbor

Daily Herald otevírá kancelář v St. Charles

Daily Herald uvádí na trh edici v Hampshire

Paddock Publications nakupuje 21,59 akrů v Schaumburgu jako částečné místo pro druhé tiskové zařízení a později nakupuje 5 dalších akrů

Daily Herald se rozšiřuje na Wayne a Elburn

Stu Paddock jmenoval emeritního vydavatele, Dan Baumann jménem vydavatele a Doug Ray jmenoval generálního ředitele

1999 – Daily Herald spouští sekci Health & amp Fitness

Robert Y. Paddock, starší, zemřel ve věku 82 let v Inverness, IL

Oběh začíná v Rosemontu

Daily Herald začíná vydávat SunBurst, týdenní sekci určenou speciálně pro Sun City Huntley

Raylas jmenován prezidentem a provozním ředitelem, Robert Y. Paddock, Jr. jmenován výkonným viceprezidentem/správou, Kent L. Johnson jmenován viceprezidentem/pokladníkem, John A. Lampinen jmenován viceprezidentem/výkonným redaktorem a Marcella M. Paddock jmenoval režiséra

2000 – Daily Herald začíná v oběhu v Bensenville

Sekce Sunday Business přidává sekci Wall Street Journal Sunday

Paddock Publications vytváří partnerství pro vytvoření DriveChicago.com

Paddock Publications nakupuje Reflejos Publications, Inc., měsíční dvojjazyčné noviny, které slouží latino čtenářům ve Fox Valley a inzerentům od Aurory po McHenry

Colin O ’Donnell se jmenuje Managing Editor

Daily Herald začíná v oběhu ve Fox Lake, Round Lake, Round Lake Park, Round Lake Beach, Round Lake Heights, Volo, Long Lake, Fox Lake Hills

Představenstvo vydává plány konečného schválení pro Schaumburg Printing Center, zařízení o rozloze 165 000 čtverečních stop na 26 akrech před dálnicí Elgin-O ’Hare

2001 – Daily Herald zakládá ChicagoJobNetwork.com, web zaměřený na kariéru –Daily Herald je jediným vlastníkem

Paddock Publications uvádí na trh přepracovaný Daily Herald

Zveřejnění Reflejosu se měsíčně zvyšuje na dvouměsíční

Daily Herald oznamuje své partnerství s MSNBC.com, nejlépe hodnoceným internetovým zpravodajským serverem, s odkazy Daily Herald na místní, národní a mezinárodní zpravodajské, obchodní, zábavné, sportovní a přípravné sportovní sekce a také inzeráty

Pozemek je zlomený pro nové tiskové centrum Daily Herald o rozloze 160 000 čtverečních stop v Schaumburgu, které má být dokončeno počátkem roku 2003

Raylas je od 1. ledna 2002 jmenován ředitelem a generálním ředitelem

Daniel E. Baumann jmenován místopředsedou představenstva

Robert Y. Paddock Jr. jmenován místopředsedou představenstva

2002 – Scott Stone a Colin O ’Donnell byli jmenováni do pozic představenstva společností DriveChicago a Reflejos

Stuart R. Paddock, Jr. jmenován emeritním předsedou a emeritním vydavatelem

Daniel E. Baumann jmenován předsedou představenstva a vydavatelem

Daniel E. Baumann odchází z pracovního poměru na plný úvazek

Daily Herald zahajuje pokrytí Lake Villa a Lindenhurst

Stuart R. Paddock, Jr., zemřel ve věku 86 let v Arlington Heights

Reflejos chodí na týdenní publikace

Tisková operace začíná v Paddock Printer Center ve Schaumburgu, počínaje utajením

2003 – John Lampinen je jmenován senior viceprezidentem a redaktorem

Colin O ’Donnell je jmenován viceprezidentem pro provoz a plánování

Scott Stone je jmenován asistentem viceprezidenta a ředitele operací Matrix

V Lincolnshire a Severní Aurora začíná každodenní doručování domů

Spouští se Fast Tract Marketplace, bezplatná publikace v novinovém stánku, která nahrazuje Daily Herald Values ​​a která byla zaslána uživatelům, kteří nejsou předplatiteli, a#8212 obsahuje klasifikované i grafické reklamy.

2004 – The Daily Herald byl v soutěži Associated Press Sports Editors oceněn jako jeden z 10 nejlepších denních sportovních odvětví za rok 2003

Denní doručování domů Herald začíná v Sugar Grove, Lakemoor, Lilymoor a Antioch

2005 – The Daily Herald zahajuje novou sekci zaměstnání s názvem Chicago Suburban Jobs

Daily Herald uvádí na trh novou sekci s názvem Auto Sunday

Přepracovaný web, www.dailyherald.com, debutuje

Představenstvo jmenovalo Johna Kellyho a Betsy Kmiecik za viceprezidenty

Stu Paddock III a Stefanie Andersonová jmenována jako asistentky viceprezidentů

The Daily Herald uvádí na trh beep.dailyherald.com, společné úsilí Northwestern University a Paddock Publications

The Daily Herald zahajuje svůj první program Giving Garden, který má pomoci zásobit potravinové banky a polévkové kuchyně na předměstí

2006 – Představenstvo zvolilo Stefanie Andersonovou na pozici viceprezidenta pro výrobu a Scotta Stona jako viceprezidenta pro operace Matrix a rozvoj nového podnikání

Spouští se tisková edice, tisková edice je bezplatný, 30 000 distribuovaný bulvární tisk

Zveřejněno první video dailyherald.com

První interaktivní grafika je zveřejněna na dailyherald.com

DailyHerald.com spouští interaktivnější obchodní sekci s burzovním trhem

2007 – The Daily Herald uvádí na trh Yahoo! HotJobs na dailyherald.com

Představenstvo jmenuje Eileen Brown jako asistent viceprezidenta

2008 – Daily Herald noviny spojují Beep a Time Out! sekce

Komentování čtenářů bylo implementováno na dailyherald.com

Doug Ray oznámil jmenování tří nových asistentů viceprezidentů a nové sekretářky korporace: Kelly Casalino, ředitelky Interactive Media Madeleine Doubek, vedoucí redaktorky a Suzanne Pepper, ředitelky grafické reklamy. Karen DiGiulio byla jmenována zástupkyní tajemníka společnosti

Blogy jsou spuštěny na dailyherald.com

Nová sekce, Oslavte! sekce debutuje – online komponenta debutuje brzy poté, což umožňuje nevěstám postavit si vlastní svatební domovskou stránku, fotogalerie atd.

Další nová sekce Váš čas debutuje a#8211 je kombinací sekcí TV časopis, cestování a zábava

Paddock Publications, Inc. debutuje Biz2Biz, bezplatný elektronický zpravodaj pro průmysl mezi podniky

2009 – Doug Ray je kromě svých povinností generálního ředitele jmenován vydavatelem Daily Herald

Nová zábavní sekce Reflejos, Mango, debutuje a tiskne třetí neděli v měsíci

Byly oznámeny plány pro smartphone/mobilní web Daily Herald

2010 – Shaw Suburban Media, divize Shaw Newspapers a Paddock Publications oznamuje, že uzavřely tiskovou smlouvu, začíná tisknout Northwest Herald

The Daily Herald začíná tisknout všechny produkty Shaw

Doug Ray je jmenován do funkce předsedy představenstva Dan Baumann se stává emeritním předsedou

Zemřela Ann Paddocková, bývalá ředitelka a manželka zesnulého Stuarta R. Paddocka mladšího


Historie novin Columbia Daily Herald

The Daily Herald byl založen jako deník v Kolumbii, Tennessee, v říjnu 1899. Jeho předchůdce stejného jména byl zahájen v roce 1844, ale přežil jen několik měsíců.

Společnost Columbia Herald byla zahájena v lednu 1855, ukončena v roce 1862 a obnovena v roce 1870. V roce 1872 byla sloučena se společností The Mail, která byla zahájena v roce 1871. V roce 1882 společnost The Columbia Herald Company založilo 30 podnikatelů. The Journal a The Maury Sentinel byly přiměny ke sloučení. Hon. Henry Cooper, bývalý americký senátor, se stal redaktorem v roce 1885. F.D. Lander následoval pana Coopera v roce 1887.

První číslo The Maury Democrat vyšlo v roce 1882. Bylo zakoupeno od akciové společnosti Lynchem Perrym v roce 1888. Přežilo mnoho let v publikaci vedle The Daily Herald. Mikrofilmované kopie deníku The Daily Herald jsou uloženy v oběžné sbírce a lze je zobrazit na čtečce/tiskárně mikrofilmů v archivu Maury County.

The Columbia Daily Herald má své kanceláře na adrese 1115 South Main St., Columbia, TN 38401. Telefon: (931) 388-6464. Fax: (931) 388-1003. Informace o Herald byly odvozeny od současného redaktora, Tima Wooda a The Century Review of Maury County, Tennessee. Navštivte Columbia Daily Herald online.


„To je zvláštní noc pro naši skupinu“: Džbány čtyř mláďat se spojí s bezhlavými podvodníky

Když Zach Davies procházel v prvních třech směnách čtyřmi podvodníky, nevypadalo to, že by byl na kopci velmi dlouhou čtvrteční noc.

Davies se ale usadil a zvládl 6 bezhlavých směn na 94 nadhazovačích. Manažer Cubs David Ross zasáhl Daviese v horní části sedmého místa, pak zbytek Cubs udělal jako obvykle.

Davies, Ryan Tepera, Andrew Chafin a Craig Kimbrel hodili kombinovaný no-hitter, když Cubs porazili Dodgers 4: 0 a otevřeli sérii čtyř her v Los Angeles.

Je to první kombinovaný hráč, který nevystřelil, v historii Cubs, ale kupodivu se v jejich systému malé ligy v této sezóně objevili dva hráči, kteří nehrají na čtyři nadhazovače.

„Nevím, že jsem byl dlouho nervózní s náskokem 4: 0 a dvěma outy s Craigem Kimbrelem na kopci, jako jsem byl dnes večer,“ řekl Ross. „To je zvláštní noc pro naši skupinu. To je tam opravdu dobrý tým a toto je zvláštní okamžik, na který nezapomenu.“

Tepera a Chafin šli po těstíčku, ale dostali se ze sedmé a osmé směny. Kimbrel nastoupil v devátém a začal chůzí Chris Taylor na čtyřech hřištích. Ale pak vyškrtl Codyho Bellingera, Alberta Pujolse a špetkaře Will Smith, všichni houpající se, aby dokončili 17. no-hitter v historii franšízy.

Džbány mláďat skončily 8 vycházkami, ale ve skutečnosti nebylo nic, co by se blížilo tomu, že by se stali basehitem. Do infieldu došlo k několika soft line pohonům, jedna dvojitá hra od prvního ke krátkému, 7 strikeoutů a 6 outbalů.

Defenzivním vrcholem Cubs byl Willson Contreras, který ve třetí směně vybral Mookie Betts z první základny.

Po zápase Ross řekl, že plánuje poslat Daviese zpět na kopec pro sedmou směnu, ale rozmyslel si to, když Cubs položili na základnu běžce.

„Myslím, že každý nadhazovač chce ve hře pokračovat,“ řekl Davies. „Bez ohledu na počet hřišť. Fungovalo to. Sedm, osm, devět poté, co jsem vyšel ze hry, Chafe, Tep a Craig zavřeli dveře.

„Opět část historie. Jsem tedy šťastný. Jsem nadšený i pro ostatní lidi, kteří byli na hřišti. Vůbec si nemůžu stěžovat.“

Cubs si udrželi vedení po celou dobu poté, co Javy Baez zahájil homerun na střed v horní části první směny. V šestce přidal Contreras 2-runovou ránu. Oba homers vystoupili ze startéru Dodgers Walkera Buehlera, který absolvoval 23 po sobě jdoucích výletů bez ztráty, a to od 21. září 2019.

Cubs přidali čtvrtý běh v sedmém, když Jake Marisnick, bít do Davies, vydal singl RBI, aby skóroval Jason Heyward ze třetího místa.

Jedním vtipným postranním panelem k tomuto byl Kimbrel a Chafin, kteří říkali, že neměli tušení, že by se měl stát nikdo, dokud jejich směna neskončí. Kimbrel řekl, že se na práci tak soustředil, že si situaci neuvědomil, dokud se na hřiště nevrhli jeho spoluhráči.

„Celý bullpen neměl tušení, úplně zapomněl,“ řekl Chafin. "Ale na naši obranu to musím říct, ale z toho bullpenu, našeho pohledu na pole, vidíme jen průměr pálkování, počet a outy a podobné věci. Nemohli jsme vidět srovnávací tabulku s řádky ve spodní části. "

Chafin řekl, že nakonec dal dva a dva dohromady, když se vrátil do výkopu a na televizní obrazovce uviděl grafiku, že v této sezóně už bylo v MLB šest hráčů, kteří neměli šanci zahrát si.

Když něco řekl nahlas, nejbližší lidé se otočili a odešli, protože hovořit o tom, že v podzemním boxu nikdo nezasáhne, je v baseballu údajně tabu.

„Myslím, že se každý snaží zůstat soustředěný a dělat svou práci,“ řekl Ross. „Tep to věděl, já to vím. Myslím si, že jsme rutinně orientovaní a sklopíme hlavu a soustředíme se na úkol, který máme před sebou.

„Na konci se podíváte nahoru a tohle se může stát. Myslím, že sezóna může být taková, jen sklopte hlavu a soustřeďte se na to, abyste dělali svoji práci a vyhrávali a zlepšovali se a soustředili se na soutěžení.“

Mláďata používala čtyři nadhazovače, ale jen jeden chytač, takže se Ross ujistil, že připíše Contrerasovi kredit.

„Dnes večer tam zabrousil ocas a zavolal hru,“ řekl Ross. „To je pro něj velká noc, domácí běh. Měl by získat hodně zásluh, spolu se Zachem a bullpenem. Vím, jaký to je pocit, a to je pro něj výjimečný okamžik. Vynaložil spoustu tvrdé práce na svém vyvolávání her a ukázalo se. “


The Daily Herald - Historie

Arlingtonské výšiny - založené Daily Herald začala v roce 1872 jako Cook County Herald, týdeník věnovaný zemědělským zprávám a obchodním potřebám obyvatel severozápadního okresu. V roce 1889 Hosea C. Paddock koupil noviny za 175 dolarů, polovinu vytiskl v němčině pro přistěhovalecké farmáře.

Stuart R. a Charles Paddock, starší, synové Hosea a aposse, převzali kontrolu v roce 1920 a přejmenovali ji na Arlington Heights Herald v roce 1926. Prosperovalo díky příměstským osadám rostoucím podél Chicaga a severozápadní a severozápadní linie Aposs. Na konci druhé světové války jeho náklad překročil 10 000, protože Ohlašovat bojoval za rozvoj chicagského a severozápadního předměstí.

Jak obyvatelstvo sledovalo čtyřproudé dálnice z města, Ohlašovat se stal třítýdenním v roce 1967. Třetí generace Paddocků prosadila kontrolu v roce 1968, přidala národní a mezinárodní zprávy a v roce 1969 udělala noviny denně. Daily Herald, jak byl přejmenován v roce 1977, zůstává vlajkovou lodí rodinné firmy Paddock Publications, Inc.

The Daily Herald rozšířil do Lake a DuPage kraje v roce 1980 a Kane a McHenry kraje v průběhu roku 1990. Když se jeho náklad vyšplhal na 130 000, vydavatelé přidali zprávy o Chicagu, umění a zábavě a zahájili neúspěšný antimonopolní soud proti dvěma chicagským deníkům. Na lukrativním severozápadním předměstském trhu je nadále důležitou novinovou novinkou.


Podívejte se na video: Palatine high school hero saves fellow student during swim class


Komentáře:

  1. Ubayy

    Skvělá fráze a aktuální

  2. Preostcot

    Excellent topic

  3. JoJotilar

    Omlouvám se, že vás vyrušuji.

  4. Faran

    Opravdu jsem si to užil.

  5. Searlus

    Hmm ... jen jsem přemýšlel o tomto tématu, ale tady je tak nádherný příspěvek, díky!

  6. Dagul

    Lituji, že nemohu nic dělat. Doufám, že najdete správné řešení.

  7. Kazralmaran

    Well, what next?

  8. Cranley

    Je mi líto, ale myslím, že děláte chybu.



Napište zprávu